
Asistență de la experți contabili
Facturile emise sunt gestionate direct de contabilul tău și integrate automat în e-Factura.
Procesul complet de înființare a firmei tale, gestionat profesional de la A la Z. Documente, înregistrare și consultanță inclusă.













Deschide-ți firma fără drumuri la instituții! Tot procesul se desfășoară online, indiferent unde te afli – în România sau în străinătate.
Ne ocupăm rapid de actele necesare, astfel încât firma ta să fie înregistrată. Tot ce trebuie să faci este să ne trimiți documentele!
Ai siguranța unui serviciu eficient! Dacă nu ești mulțumit de proces, îți returnăm banii fără întrebări.
Noi ne ocupăm de întregul proces – de la redactarea actelor până la înregistrarea lor. Tu doar semnezi!
Totul se desfășoară online, indiferent unde te afli. Gestionăm relația cu Judecătoria în locul tău.
De la primul pas până la finalizare, beneficiezi de suport specializat pentru ca totul să decurgă fără probleme.
Start accelerat. Gândire strategică. Totul într-un singur pachet.
* +135 lei taxe Registrul Comerțului în funcție de complexitate
* Se adaugă TVA
* +135 lei taxe Registrul Comerțului în funcție de complexitate
* Se adaugă TVA
* +135 lei taxe Registrul Comerțului în funcție de complexitate
* Se adaugă TVA
În doar 1 minut, completezi formularul online sau discuți cu un consilier pentru a alege cea mai bună opțiune.
În 30 de minute, rezervăm numele, redactăm documentele necesare și ți le trimitem gata de semnat.
În 3-5 zile, certificatul de înregistrare și anexele sunt gata și le primești pe email, semnate digital de ONRC.
Tot ce trebuie să faci este să ne furnizezi informațiile, iar noi ne ocupăm de restul.
Fără timp pierdut și fără drumuri la instituții. Ne ocupăm de tot pentru tine.
Timpul tău este prețios. Orice schimbare necesară firmei tale este gata în 3-5 zile.
Noi ne ocupăm de întregul proces – de la redactarea actelor până la înregistrare. Tu doar semnezi!
Totul se desfășoară online, indiferent unde te afli. Gestionăm relația cu Registrul Comerțului.
De la primul pas până la finalizare, beneficiezi de suport specializat pentru succes garantat.
Odată ce firma este înființată, mai sunt doar câțiva pași pentru a deveni complet operațional. De la deschiderea contului bancar și până la emiterea primelor facturi, ne asigurăm că ai totul pregătit pentru a-ți gestiona afacerea fără bătăi de cap.
În doar 3-5 zile, ai firma înființată și toate actele necesare, fără drumuri la instituții.
Îți oferim suport pentru alegerea și deschiderea rapidă a contului la banca dorită.
Gestionezi firma de oriunde, ai acces rapid la documente, notificări automate și suport dedicat direct din aplicație.
Ai toate documentele pregătite pentru a emite facturi și a primi plăți imediat.

Facturile emise sunt gestionate direct de contabilul tău și integrate automat în e-Factura.

Primești actualizări despre taxele datorate și ai mereu situația fiscală la zi.

Ai acces rapid la venituri, cheltuieli și balanța firmei, direct în aplicație.

Specialiști CECCAR care asigură corectitudinea și conformitatea evidențelor contabile.

Beneficiezi de actualizări fiscale automate și consultanță pentru a evita riscurile legislative.

Menții legătura directă cu contabilul alocat prin telefon, oricând ai nevoie.
100% online
