Procesul complet de înființare a firmei tale, gestionat profesional de la A la Z. Documente, înregistrare și consultanță inclusă.









Beneficiezi de ghidare pas cu pas din partea experților noștri pentru a înființa ONG-ul corect și conform legislației.
Actele necesare sunt redactate de echipa noastră într-un timp optim, astfel încât să ai totul pregătit fără efort.
Poți înregistra ONG-ul de oriunde din țară, fără drumuri la instituții – noi ne ocupăm de tot procesul online.
Noi ne ocupăm de întregul proces – de la redactarea actelor până la înregistrarea lor. Tu doar semnezi!
Totul se desfășoară online, indiferent unde te afli. Gestionăm relația cu Judecătoria în locul tău.
De la primul pas până la finalizare, beneficiezi de suport specializat pentru ca totul să decurgă fără probleme.
Start accelerat. Gândire strategică. Totul într-un singur pachet.
* +135 lei taxe Registrul Comerțului în funcție de complexitate
* Se adaugă TVA
* +135 lei taxe Registrul Comerțului în funcție de complexitate
* Se adaugă TVA
Cererea de obţinere a rezervării denumirii se depune la Ministerul Justiţiei.
Contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act constitutiv, Statut, cerere înregistrare la instanța de judecată.
Atestarea documentelor de către avocat şi depunerea dosarului la instanţa de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înființării asociației sau fundației.
Obţinerea Certificatului de ȋnscriere in Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor.